poniedziałek, 25 stycznia 2016

Nowa przygoda z blogiem


Hej!

*

Trafiliście na mojego bloga pewnie przypadkiem, lecz przypadków nie ma. To musiało się kiedyś stać! ;)
To mój pierwszy post, więc wypadałoby trochę o sobie opowiedzieć.
Nazywam się Zuzanna Strus. Mieszkam w małym miasteczku o nazwie Warka (nie, piwo nie leci mi z kranu). Mam 14 lat i interesuję się modą, gotowaniem i muzyką, która towarzyszy mi codziennie. Moją pasją jest jeździectwo, które mnie nauczyło i nadal uczy wytrwałości. Różne miałam wypadki przy pracy z koniem, lecz jeśli mówię każdemu, że konie to moja pasja, to nie mogę tego porzucić. Bo pasja jest wtedy, kiedy niezależnie od sytuacji nadal to robimy (tak wiem zdania nie zaczyna się od "bo"). Staram się być uśmiechnięta i zawsze pozytywnie nastawiona, lecz jak każdy ma takie dni, chwile, które to utrudniają.
Kocham podróżować, spotykać nowych ludzi i przeżywać KAŻDĄ chwilę. 

*
*

Długo się zabierałam do założenia bloga, lecz w życiu chodzi o "próbowanie" nowych rzeczy. Za jakiś czas zobaczę jak to smakuje i z czym to się je...
Mam nadzieję, że na razie tyle wystarczy Wam informacji. Zapraszam do komentowania i dawania mi rad co do mojego bloga. To bardzo potrzebne!

Dziękuję!

2 komentarze: